your life your call

Det här med att man ska vila på söndagar, det tog jag verkligen till vara på idag. Som jag har vilat, nästan lite för mycket tror jag, trött på de nu men orkar inte ta mig för att göra något annat heller. Chillad tjej hej. 
 
Igår efter babyshowern kom min bästa pappa och hälsade på och gav mig en pärla till cykel. Kommer vara vi två i sommar! oh yeah. Sen åkte vi till farmor och farfar, käkade middag och kollade på hockey. 
På vägen hem stannade vi till hos Cissi och Peter och självklart Iris. Hämtade min väska som jag haft där X antal veckor men varit för lat för att hämta den. Så de var mys att bäbismysa lite. 
 
Idag har jag som sagt inte gjort mycket alls. Pysslat lite å kollat serier typ.

 


 
 
Nu är de HOCKEYFINAL! Heja heja Sverige....! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0