Babyshower för underbara Josefin.

Idag kom dagen vi så länge väntat på, Josefins babyshower. Har ju lite svårigheter att hålla tyst så det var skönt att inte behöva vara rädd för att försäga sig.
Jag Niina & Jenny träffades imorse för att handla vår del till kalaset, gjorde en barnvagn av melon som blev super söt. Sen åkte vi hem till Josse som var och handla jeans åt Jesper. Så vi 12 tjejer kunde fixa allt innan dom kom hem igen. När dom väl kom hem var vi redo med massa god mat och bubbel. Hon blev så överraskad, så kul verkligen. 
Sen har dagen innehållt mat/fika, massa roliga lekar och presentöppning. Toklyckad dag och så fint fixat av Elin! <3 Fina tjejer jag har omkring mig.
 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Alltså åååh! Jag var tvungen att kolla på bilderna igen och jag blir varm i hela kroppen när ja ser dem! Bästa kompisarna i hela världen alltså! <3

2013-06-03 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0