Söndag

Söndag, söndag söndag! 
 
Sitter i skola och pysslar och bara chillar. Skönt att bara byta miljö och sitta i lite mer kreativa miljöer. 
Har varit en väldigt lugn och skön helg. Men känner lite hemlängtan när man hör hur alla där hemma hittar på saker och träffar folk man saknar. men men! 
 
Veckan som kommer kommer bli väldigt spännande. Mycket framtidsavgörande beslut ska tas av både mig och andra. Hatar att man inte kan styra allt själv utan måste vänta in andras beslut. Men det ska nog lösa sig bra tillslut. 
 
Vi börjar ny kurs, personlig utveckling, som ska bli otroligt spännande. Tvåorna har bara pratar bra om kursen men samtidigt sa de att den är rätt tung. Så vi får se hur man klara detta...
 
Annars vill jag bara åka ut och resa. Det verkligen bara kliar i fingrarna nu. Efter att ha skypat med Emily två timmar igår är jag såklart sugen på NYC igen. Men känner att jag vill ha lite sol å bad också. hum.
ÄVENTYR hade ju inte suttit fel heller.  
 
 

Kommentarer
Postat av: cissi

Sol & bad är aldrig fel, framförallt när man sitter i norrlands skogar eller gråa Stockholm...

2013-01-28 @ 09:29:48
URL: http://cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0