She can do as she pleases, She's nobody's fool

Tillbaka i Haparanda efter en helt fantastisk helg i stockholm. Formex var kanon verkligen, sjukt mycket att kolla på och ta in. Men samtidigt oerhört inspirerande och lärorikt. Längtar till vår, till tulpaner och härliga färger nu. 
 
Helgen har bara handlat om att omgås med alla mina fina vänner. Väldigt mycket drickande också, haha av alla dess slag. 
Som alltid mycket kaffe hos Carro, men även en hel del vin.
Cirka 5 koppar te hemma hos Josefin med mina bästa Maxi tjejer.
Sen ska vi ju inte glömma allt bubbel hos Cissi. Mest för att fira examen men även för att det är så förbaskat gott. Lite tomtebloss på de och min kväll är iaf gjord. 
 
Ger er en jäkla massa bilder istället så ser ni:
 
 
 

 
 

 
 
Bilder från formex kommer senare när jag orkar gå igenom dom!
Nu blir det sängen, imorgon är det en massa redovisningar och annat skoj i skolan.
Pass på, imorgon kl 12 tar jag helg. Kanske tar och köper mig en symaskin på IKEA så att helgen går lite fortare. GILLART.
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0