nu mår man

Då jag jag varit uppe i Haparanda i en vecka. Känns som en månad, går så otroligt fort att komma in i de. Det var så kul att träffa tjejerna igen och börja skolan. Exponering står på schemat i tre veckor framöver vilket såklart är drömen. 
 
Den här gången känns det så enkelt att vara här uppe, det är sån otrolig skillnad. Jag uppskattar verkligen lugnet och den fritiden vi faktiskt har. Vi har införsaffat oss gymkort, ja herregud va skönt alltså. Vi är ju ett jäkla gäng som gillar att träna så man får alltid med sig någon. Vi har varit på pass och hängt massor på gymmet. När man har den tiden vi har blir de nästan en självklarhet att man är på gymmet två gånger per dag. Ojoj alla dessa muskler jag kommer få, vart ska jag göra av dom..! haha eller.!? 
Har börjat simma på morgonen, så otroligt skön start på dagen! Jag är lika trött när klockan ringer nio som sex så varför då inte ställa den på sex, promenera iväg och simma en timme och få en bra start på dagen. All tid man får extra är helt underbar. I love it. 
 
Annars då, hur är livet i haparanda på vintern? Jo men det är ju såklart kallt, men så himla himla fint. Är så tacksam över att man får uppleva en sån här fin vinter. När solen är framme och sen all denna snö, det är magiskt. 
 
Slänger upp lite bilder så får ni se själva. 
 
På torsdag ska vi till stockholm och jag längtar så otroligt mycket. Speciellt efter mina favoriter all time Cecilia & Caroline. <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

längtar efter dig med!

2013-01-16 @ 17:00:40
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0