gott nytt år.

Då var det dags att skria lite igen då. Nytt år och en jäkla massa möjligheter.. bla bla. 
Men ett bra år kommer det med all säkerhet att bli. Har inga löften för jag vet att de aldrig kommer hålla, men mål kan man ju alltid ha. Så kära vänner här kommer lite mål för tvåtusentretton.
 
-Överleva första vintern i Haparanda. 
-Inte hoppa av skolan pga att Haparanda är en mindre rolig stad.
-Göra roliga galna grejer, inte säga nej när det är roligare att säga ja.
-Åka till NYC.
-Springa ett lopp som är 1 mil eller längre. 
-Träna och må bra.
-Gå på massa konserter och festivalen.
-Ha den bästa sommare man kan ha i Stockholm. 
- m.m.
 
Det här året kommer bli HELT fantastiskt. Höjdpunkter är att min älskade syster tar studenten, min älskade Zandra ska gifta sig och bäst av allt är att min bästa vän ska bli mamma. VILKET KALAS ÅR. 
 
Här får ni de senaste fem årens bästa nyårsbilder. Femte året i stockholm. Alla har självklart firats med Cecilia & Peter. Partygänget liksom.
 
2008
 
2009
 
2010
 
2011
 
2012
 
Snygga är vi också. 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

PUSS! Wihooooooo!

2013-01-02 @ 10:55:11
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0