Tisdag!

Idag är det vilodag från simningen men ändå vaknar jag halv 6. Detta hände även i helgen, jag kanske håller på att bli som tanterna ändå, vaknar av mig själv kl 6.. sånt händer ju inte. Igår var det en himla fantastisk dag, sol en någon plusgrad. Underbart att man kan vara ute och gå och njuta av vädret, inte frysa ihjäl som de flesta dagar hittills. Lämnade in en hemtenta igår och nu är det bara att köra på inför ny tenta på fredag. Skriftlig salstenta, herregud, har inte skrivit ett sånt prov sen gymnasiet.. hur gör man när man pluggar på sånt här. Känns inte som det vill gå in i alla fall. Annars längtar jag så sjukt jäkla mycket till vår/sommar. Vill ha uteserveringar och feeeeestival. Känns som jag vill åka på alla. P&L & WOW, men såg även att Prince och Rodriguez kommer till Stockholm music & Art. Men Prince har man ju redan sett dåråå. :) Nu ska jag plugga lite och dricka kaffe tills skolan drar igång om en timme. CIAO.

Kommentarer
Postat av: Cissi

tisdag hela veckan?

2013-03-07 @ 20:17:19
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0