lördag igen.

Helg igen. Känns som det är helg hela tiden, tror iof det har mycket med all tid jag får över när jag går upp tidigt på morgonen. Men jag gillart. Igår var jag och simmade med tanterna och åt gofrukost. Sen var klockan nio och jag ville göra något av dagen. Har i några dagar haft en ide om att göra en klänning i papper. Ivriga jag måste ju testa direkt annars får jag inte ur mig tanken. Så jag gick till skolan där det var helt tomt, vi har ju egen studietid alla fredagar så ingen brukar vara i skolan. Jag tycker det är så skönt att komma bort från hotellmiljön och vara lite kreativ.
 
Det här var de grejer jag hade, skyddspapp för golvet, limpistol och färg. 
 
Så här blev de, älskar hur det aldrig blir som jag tänkt mig. Börjar med en tanke i huvudet och sen blir de oftast helt olikt. De va himla svårt att jobba med papp, just de här är ju lite tjockare och inte så lättarbetat. Samtidigt blir det roliga volymer. 
 
Sen när jag kände mig klar gick jag hem å drack lite kaffe. Vi tog en sväng till finland för att kolla lite secondhand, utan att hitta något. 
Efter de gick jag iväg till Stadium för att prata med deras BC för ev lite extra jobb.
Kvällen spenderades med godis och på spåret. Tant somnade klockan tio. Alltså herregud vart ska detta sluta och jag är ju fortfarande 23. 
 
Idag är det lördag och det innebär FEST. Men gick upp tidigt för att gå till gymmet. Var helt själv, himla lyx alltså. Sen lång frulle till nyhetsmorgon och nu sitter jag i skolan och  skriver på ett arbete som ska vara klart på måndag. Det handlar om en grej i hemmet som man tycker extra mycket om och som har färger man gillar. Kursen vi ska börja med är just färg och materiallära. 
Skriver om den här favoriten som jag fått av bästa Carro. Det är från Cuba och är så fin.
 
Ha en fin lördag kära ni. Firar in 24års dagen på ett dansgolv i Finland. Kan inte bli annat än succé. 

Kommentarer
Postat av: Cissi

öhm, det är slutet på onsdag nu............

2013-02-06 @ 21:36:28
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0