what's cooler than being cool? ice cold!!

Ett maraton i frankrike. Ett maraton som man springer mellan vingårdar och franska slott. Ett maraton som efter 3 mil byter ut vattnet mot vin vid vätskekontrollerna. Ett maraton som nästan kräver att man är utklädd. Låter inte detta som det roligaste loppet ever? Eller nja, det var ju de där med att man måste springa 4,2 mil. Men om man får vin och brie längs vägen borde det ju gå relativt lätt. Bra pepp att springa vidare i alla fall. 

medoc.jpg

 

tiger.jpg

 

image-14659-panoV9-sfxl.jpg

Vaknade av att sanna hoppade i sängen och tände lampan. Himla trevlig sambo man har. Hon lever lite i den världen som säger: får inte jag sova ska inte du heller få det. Tummen upp verkligen.
Så det var ju bara att gå upp kl 8.30. Vilket iof va ganska bra eftersom jag skulle börja mitt nya härliga liv med min nya kompis, löpning. 
 
Jag bestämde mig innan för att iaf springa 15 min. Det gick faktiskt ganska bra, det var inte roligt men kändes bra efteråt. Heja mig. 
 
Nu har jag fått mitt kaffe och ska snart iväg och titta på volleyboll. Heja lite på mina stjärnor Ellinor och Sanna. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://stureolisa.se/

djur. gillar djur.

2012-11-10 @ 17:37:22
Postat av: Lovisa

Men What? ingen fortsättning på haparandaturochretur? Jag väntar fortfarande på inlägget som kommer efter norrsken. Heja Sara lets go blogg nr 5

2012-11-11 @ 14:03:49
Postat av: bästa kombosen EVER!

jag måste verkligen vara den bästa kombosen i hela vida världen

Svar: hahaha vi säger väl de då !!
Sara lii

2012-11-12 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0