veckan.

Då var det äntligen fredag och jag sitter på bussen ner till Lund. Har sett fram emot den här helgen så länge. Så himla fint att ha så många av mina finaste på samma ställe för en gångs skull. 
Men nog om helgen, den här veckan har varit så sjukt jäkla bra.
Praktiken rullar på och det är så jäkla kul. Har typ lust att hoppa av skolan och börja jobba direkt. Gänget som jag jobbar med på stadium är bäst alltså. Så värt att få skratta sig igenom dagarna samtidigt som jag lär mig en massa. 
 
I onsdags var jag och Sanna på stora teatern och lyssnade på Jonathan Johansson. Verkligen en bra konsert. Fin miljö och Jonathan va på topp. Sanna tyckte tom de va bra, och då mina vänner är det något extra. 
Musik gör sig verkligen bäst live. Funderar starkt på att boka The XX som spelar i Göteborg om två veckor. 
 

 

 
 
Igår var det torsdag och efter praktisken träffade jag några av mina happis girls för en gofika på Fröken Olsson. 
Gott och mysigt. Innan vi åkte hem så tvingade Maya in mig på Topshop och jag hittade drömskorna. OCH dom är på rea på hemsidan. Vet inte om jag ska våga vänta till NYC eller klicka hem dom direkt. hum. Fast nu hittade jag några till som jag skulle kunna tänka mig.. 

 



 
 
Nu ska jag bussa vidare och tagga inför bästa helgen. Den börjar med middag & breaking dawn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0