this old dark machine.

Lund var fantastiskt. Så fint att träffa alla man tycker så himla mycket om. åh, de va bio, middag, fika, volleyboll och en jäkla massa snack & skratt. Så glad att jag har så fina vänner, vilka stjärnor.
 
Ny vecka igen. Blir lite stressad att tiden går så fort. Allt som händer är ju bara massa roligheter men det går för fort, jag hinner inte njuta fullt ut av allt som händer. 
 
Saker som är lite extra fint:
 
-Igår fick jag finaste posten man kan få; Bröllopsinbjudan till min bästa och fina Zandra och hennes Jonatans bröllop.
-Jag har biljetter till The xx som spelar på tisdag.
-Om 15 dagar är jag i NYC.
 
 
Juste, räknade ut att jag har en dag som jag inte har planerat in något på fram till julafton, EN DAG. Ibland undrar jag hur jag orkar med mig själv. Men allt som står i den där kalendern är för jäkla roliga grejer och jobba måste man ju göra för att få pengar till alla dessa trevligheter. 
 
Bilder & sånt som är roligare än det här inlägget kommer med tiden.
 

Kommentarer
Postat av: cissi

Härligt! Äh, passa på innan du bli gammal & grå!

2012-11-22 @ 18:59:27
URL: http://cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0