Jag är apan som liknar dig.

Dagen på Stadium har varit kanon. Vi har byggt om/ hängt om alla vinterkläder. Blir nästan lite sugen på att lära mig åka skidor enbart för de snygga skidkläderna. 
Efter jobbet skulle jag egentligen åkt hem, men nejdå.. vi tar en sväng till nordstan och H&M istället. Fick med mig ett par på tok för dyra jeans och världens bästa necessärer. Åh, jeansen va för himla snygga. 

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha kvar dom. 399:- är lite för mycket för att vara H&M.

Älskar dessa, har redan ett set. Dom är perfekta för smink/sladdar/smycken/pass.
Dom underlättar otroligt i mitt oorganiserade liv.

 

Kommentarer
Postat av: cissi

Dags att uppdatera...du har ju redan lämnat tillbaka brallorna..

2012-11-08 @ 21:40:23
URL: http://cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0