Hej söndag.

Då var det söndagkväll och ångesten är på plats. Fast den är väldigt minimal idag för jag har haft en bra helg och veckan kommer förhoppningsvis gå fort. 
 
Igår var det dags för volleybollmatch, en av de tråkigaste matcherna jag kollat på tror jag. Berodde väl mest på att Engelholm var extremt dåliga så det blev aldrig någon match av det hela. Men Sanna och Ellinor var mycket bra. 
 
 
På kvällen hade Frida och Erik inflyttningsfest.  Massa god mat och sangria. Senare blev det irish coffe och vi försökte lära oss gangnam style. När de andra var redo för utgång var jag och Sanna redo för hamburgare. 




 
OCH SEN, när vi hoppat av spårvagnen och ska gå sista lilla biten hem kommer en hare i full fart. Roligt tänkte vi och var inte riktigt bereda på att i nästa sekund få se en RÄV komma i full fart efter haren. Chockade som vi var började vi springa efter.. ja herregud. Sen när vi insåg att räven var borta började vi gå hemåt. Men rätt som det var kom räven lunkades emot oss, vi var typ tre meter ifrån den. Så himla fin räv. Det gjorde verkligen vår kväll om ja säger så. 
 
Idag har varit en chill dag. Började med kaffe och repris på så mycket bättre och efter de gick jag ut och sprang. Har redan träningsvärk. Vi skypade även med vår efterlängtade Ida från Madrid.
Eftermiddagen har spenderats med Hanna på mysigt fik inne i stan. 
Nu taggar vi ny vecka och framförallt grym reunion i Lund i helgen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

fantastiskt! en RÄV. till mig skrev du att ni var 2 meter ifrån, men då tog du väl i från tårna... hoho. I helgen ses vi! wihoo!

2012-11-13 @ 17:15:40
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0