GO HELG.

Måndag igen. Idag har jag varit sådär löjligt glad hela dagen. Har inte kunnat sluta le och skratta. haha ja herregud stackars min halv trötta måndagsomgivning som har fått stå ut med mig idag. Vet inte om jag har varit övertrött hela dagen eller om jag bara älskar livet just nu. Tror på de sista. Ja jävlar va jag har det bra just nu. Göteborg levererar varje dag och stadium är en dröm. Sanna är den bästa kombon man kan tänka sig, bäst är hon. 
 
Helgen har varit så himla himla bra. Började med öl på andralång med Holm. Sen fortsatte vi med scones och smoothi- frukost på lördagen. Tog en sväng på stan och fick med mig ett par galna disco-byxor hem. Kunde inte låta bli när dom hängde där helt själva och rätt storlek och att det var ur kollektionen Maison Martin Margiela gjorde ju inte saken svårare. YÄ.
 
Lördag kvällen spenderades med mina pärlor på Manana. Vi drack citronmojitos och åt sjukt god tapas. Lite efterrätt fick vi på något sätt plats med också. Så värd kväll att gå ut och unna sig. 
 
Söndagen började med kaffe och nyhetsmorgon, älskart. 
Tog tåget till schlätta, där jag inte varit på över tre år. Åkte hem till Jakob som köpt hus och skaffat världens goding till katt. Vi byggde kök och tjötade, har ju hänt lite de senaste tre åren. Sen fick jag bästa möjliga sällskap av Ellen på tåget hem. GO HELG.
 
 
Imorgon är det The XX, PEPP.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0