En bättre torsdag.

Göteborg leverarar. Jag har det så bra här och trivs som fisken i vattnet. Trots mycket regn överlever jag och försöker njuta av "ljuset" mellan 16-17. Idag var en himla bra dag, som alltid grymt kul på stadium, efter det träffade jag fina Gabby och vi åt god sushi och kollade lite affärer. Sprang på Maya och Carro också. Himla kul att det är så mycket happis-tjejer här i GBG. Vi var alla överens om att vi var väldigt pepp på öl och utgång, ser fram emot de.
 
Annars är vi hundvakt åt lilla Greta. Det går oftast bra, sålänge vi inte är själva. haha! Vi är lite riktigt på samma nivå. I min värld är det inte okej att sitta vid bordet och tigga. (Mest för att jag har svårt att äta när någon sitter och stirrar, gäller tydligen även om det är en hund).
 
Igår var det kladdkakansdag, så jag och Sanna firade. På kvällen bjöd Petra på middag, himla lyx.
 
Sannas LCHF-muffins.


Idag kom mina nya snygga jeans som jag köpt av Kajsa. Fynd, 160:- !! Tummen upp.
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0